Kızlar 2 haftam kaldı daha bez almadım sizce ne marka almalıyım sanırım ben sleepy alacağım ama karar vermedim henüz bio natural var natural var ve normal olan var hangisi iyi sizce ve yeni doğan için 1 beden mi 2 beden mi almalıyım ve 🙂🙂 sizce kac adet almalıyım