Bebekistiyorummm Arkadaşlar merhaba. Perşembe günü lekelenmem olmuştu. sadece birdefaa leke geldi sonra tertemizdi. Dün regl gunumdu ve koyu kahverengi kanamam oldu. Bugün bitti. Hamile olma ihtimalim var mi
tecrubesizanneadayi12 Bebekistiyorummm üstüne görme diye tabir ediyorlar o kahverengi leke o olabilir adetin geçtiyse test yap canım geçince testte çıkıyor ama negatif çıkıpta ilerleyen günlerde adetin başlamazsa biraz daha bekleyip kan ver geç döllenme ihtimalinide düşün
Bebekistiyorummm Oznur_ece65 kanda daha erken çıkıyor diyorlar idrarda yanlış sonuç almaktan korkuyorum
Azraa33 Minikmucizelere ve bende her hamile kaldığımda kanamayla öğrenirim 2.3 gün lekelenmemnolur az ama açık pembe ve açıknkahve
Minikmucizelere Azraa33 benim adetim normalde altı gün suruyodu üç gun surdude ilk gun pek gelmedi vepembe gibiydi sonra kahverengi oldu sevinmistim yerlesmedir belki diye ama diğer iki gun cok da az gelmedi bide kirmizi gibiydi olmadi demekki gene bende😢
Yazmelegi_ Busenazzzzzz evet ben acilden öğrenmiştim daha doğrusu rahatsizdim gittik gebelik şüphem de var demiştim orda öğrenmiştik