gulsahklkn 12 haftalık olup karnının içinde yanma gerginlik hisseden oldu mu az önce başladı resmen yan taraflarıma doğru yayılıyo biber acısı gibi çok değişik
AyFa1608 gulsahklkn ileriki haftalarda daha çok hissedersin. Benimde oluyordu ama 20 lerde başladı. Sanki dünyayı yemiş gibi şiş hissediyodum geriliyor içi acıyor yanıyor gibi hissediyordum. Ertesi gün bi bakıyodum çatlak el sallıyor 😅
gulsahklkn AyFa1608 bende uzanıyodum birden başladı sanki içine biber sürmüş gibi nasıl yanıyo ama canım acıdı uyudum hemen 😂
gulsahklkn Derya0-7 valla çok tuhaftı ben acı biber sürmüş gibi tarif edebilirim anca yandı baya uyudum hemen canım acıyınca 😂
gulsahklkn AyFa1608 oh rahatladım gerçekten aynı şeyi yaşayan insanlardan bunları duyunca rahatlıyorum bide hamileliği rahat geçip yoo öyle şeyler olmuyo bi doktora git mutlaka dediklerinde korkudan ne yapacağımı şaşırıyorum 😂