Merhaba 3 gündür farkettim bugün 3. Gün akşamları yemek yiyince karnımın alt tarafı kasıklarımın üst tarafı oluyor sanırım baskı oluyor normal mi? Ağırlık çöküyordur diye düşündüm ama emin olamadım Salı günü doktoruma gideceğim ama yaşayanlar var mı? Ayağa kalkınca baskı hissediyorum
Yeni detaylı USG çektirdim herhangi bir problemim riskim yok çok şükür