Canan14 ben son 1 bucuk aydır çekiyordum 5 bucuk aylık hamileyim belimden sonra sırtıma çıktı ağrı doktorum extramag verdi ondan mı duruşumu düzeltmemden mi bilmiyorum ağrılarım çok azaldı. Ben doktoruma sorduğumda bebek ağırlığını oraya veriyor normal demişti oturuşuna dikkat et arkaya yaslan ara sıra yürü bir de doktoruna söyle magnezyum takviyesi verecektir inşallah iyi gelir 🌸 ama bana çok normal olduğunu bebeğin ağırlığını oraya verdiğini söyledi korkmamalısın 😊