Kubrabsyg45 iremuziii benimde 14 gün kaldı ama bir ömür gibi hiç gelmeyecek gibi 🤦 3 gün önce nişan geldi umutlandım ama ne sancı ne açılma var.
iremuziii Kubrabsyg45 aaa hadi yaa yakındır ozaman🥰🥰🥰 benim o da yok öyle belirti kovalıyorum tık yok. 😅
Brck0303 Kubrabsyg45 nişanın gelince nasıl açıklık yok muayine mi olmustun alttan bn sabah nişanım geldi oyleye kadra otur kalk yaptım yürüyüş yaptım duş a girdim öylen 1 15 de doğurdum
Aysegul24tt Biz yarın artık alacağız erkenden yeter bu kadar yatmak çok rahat biliyorum ama geleceği de yok kızımın ❤️😍🧿
birannebirfurki iremuziii 12yi geçince 38+5 oluyoruz ama ne nişan ne sancı hiçbiri yok kızçemi okula yazdırıcam artık 😅
berna_2018 39+4 bizde de tık yok 😄 kız bebekler erken gelir diyenlere sesleniyorum yalan konuşmayın 😅🤣