Benim daha çok taze 5+5 ama iyi gidiyorum çok şükür☺️ arada hafif kasık ağrım bir de ağırlık oluyor o kadar🙉 bir iki defa sadece yediğim şeye bağlı biraz midem bulandı onun harici yok🤭 annem diyor ki hiçbirinizde zorlanmadım, mide bulantısı/aşerme vb. bunların hiçbiri olmadı. İnşallah anneme çekmişimdir😅