Şuan bu hikayeyi yazdığım zamana geldiğime inanamiyorum 😻 Cuma sabah 9 56 da minişim dünyaya merhaba dedi çok şükür.. aşırı heycan ve korkuyla gittik hastaneye odamıza yerleştik amelyathaneye indirmek icin hazirladilar beni sonra nst bağlandı ve benim sancım başladı nasıl oldu anlamadım ama deli gibi kivranmaya başladım bi anda ve nst sonucunda çok hafif sancim oldugunu soyledi hemsire burdan normal dogum yapanlara helal olsun diyorum cok azi buysa dusunemiyorum bile 😁 neyse indik aşağı bi kez daha hastane ve doktor seçimime şükrettim o kadar iyilerdi ki hepsi saclarimi yuzumu okşaya okşaya beni aldilar iceri sakinleştirdiler 🙏🏻💕 sonra spinal yapılmaya calisildi ama asiri ödem yapmişti vucudum spinal iğnesinin boyutu yetmedi ve defalarca denemek zorunda kaldi anestezi doktorum en sonunda farkli bi kitle denediler ve o an asiri canim yandi sonrasinda zaten bisey hissetmemeye basladim , tabi dokunuslari hissettigim icin panik oldum acicak diye ama o kadar mukemmel bi kadroyla icerdeydik ki gule oynaya beni sakinlestirdiler veeee o ses 🥹 minişim doğdu kriz gecirip aglarim diye hep korkuyodum ama aglamadim bile hayran hayran izledim sadece bebitomu hazırlayıp goturduler beni hazirlamaya basladilar kist varmış ve karnımda patlamış iyi ki bi hafta daha beklemedi doktorum belki bebege zarar verirdi . Patoloji icin ornek alindi ve sonunda bende odaya gittim, o kadar harika biseymis ki yavrunu izlemek kucagina almak emzirmeye calismak Allahim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 ayni gun hafif hiriltisi oldugu icin yoğunbakima alindi tum testleri temiz cikti suan oksijen takibi icin tutuyolar insallah en kisa zamanda sağlıklı sihhatli bi sekilde evine gelir oğluşum 🙏🏻 bende ayni gun ayaga kalktim tek sorunum asiri gaz sancisi oldu birde 2. 3. Saatte gozlerim dönecek kadar sancilandim ondada agir bi agri kesiciyle bitirdiler agrimi sabahina taburcu oldum zaten . Bugun 2. Gunum bitiyo bobrek agrisi gibi bel agrisi ve igrar yaparken agrim var onun disinda hersey yolunda benim dogum hikayemde böyle oldu 🌸🌸