Aden123 Bal_1604 bütün yağların karışımı olduğu çatlak önleyici yağ aldım + olarak vazelin çok iyi geliyor dediler bi de onu kullanmaya başladım 31. Haftadayım şuan çatlama vs gibi bi durum yok çok şükür olmazda inşallah 🙏
Ahsenveannesi Bal_1604 22 haftayken yani 1 hafta once karnımda kızarıklık gördüm çatlak öncesi bio oil günde iki defa sürmeye başladım dün unuttum bugün göbeğim kasiniyordu bı baktım başka bir yer çatlak öncesi kızarıklık hemen sürdüm inşallah olmadan engeller hindistan cevizi yağı falan boş bence
oglusununannesii Ben 3. Aydan beri bio oil çatlak yağı kullanıyorum ama düzenli kullandığımı söyleyemem her gün sürmüyorum. 6 aylığım şuan daha karnımda çatlak yok ama bacak aralarımda acayip çatlaklar oldu maalesef
Bal_1604 oglusununannesii bende bebek yağı kullaniyorum ama yeterli olmaz gibi geliyor duzenlide kullanamıyorum 😌 teşekkür ederim cevabınız için
Edasahiin Sarı kantaron,zeytinyağı,bio oil ve çatlak kremi kullandım yine de bir sürü çatlağım var 😒 çatlayası varsa çatlıyor önüne geçilmiyor