muser24 Merhaba hanımlar. 27+6 günlük hamileyim. Hamilelikte kullanılabilecek bitkisel saç boyaları varmış. Hamileyken saçını boyayan, boyatan varsa yardımcı olabilir mi?
Aden123 muser24 bende tam 28. Haftamda boyadım hem de açma ve boyama işlemi yaptım platin sarı için çok şükür bi sorun olmadı bende etikelenmedim boya kokusundan
Senaykork muser24 ilk gebeligimde kuaförde normal boya ve açıcı ile platin sarısına boyattım 3 aydan sonra ve bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür şimdi 2.gebeligim yine 3 aydan sonra palette 7-77 ve 8-77 kullanıyorum saç boyasına gelene kadar yediğimiz herşey hormonlu ve kimyasal barindiriyor
Tusemciiim TvitySe 26+3’deyim Şuan daha dün boyadım, Açtırma yaptırmadım zaten hep Kahve kullanıyorum
muser24 Benim 3. hamileliğim, ilk ikisinde boyatmamıştım ama bunda boyatıcam sanırım. Normalde palette ile boyarım ben de ama bu seferlik bitkisel bir şey olsun istedim. Doktoruma danıştım ama bir fikri olmadığını söyledi