Zumra_elif61 Kızlar 7+3 haftalık hamileyim kalp atışını da duydum ama dün kahve rengi akıntı şekilde likelenmem oldu acile gittim coraspirin yapar dedi ama bilemiyorum korkuyorum progestan folik asit ve coraspirin kullanıyorum bu şekilde olan var mı
somurtkankedi Zumra_elif61 bende 37. Haftaya geldim saydıklarının hepsini kullanıyorum halen hatta ayriyetten 3 tane ilaç daha kullanıyorum bende şuan hiç lekelenme vs. Olmadı kullandığımdan beri