mac Beyzaalbayrak 2 aylıkken benim çok oldu 4 aylığa kadar normal ama dr a gözükmen gerek ben gözükmüştüm erken Doğum tehlıkesi nedeni ile progeston kullandım şükür cocuğum 35 haftalık
Deletedmom15257 Beyzaalbayrak hiç bir haftada ve ayda normal değil tabiki doktora bunu sorarsanız daha iyi olur
Hayalvemasal00 Beyzaalbayrak kanamanin azi çoğu mu var canim. Hemen git acile. Herkesin bunyesi bir degil
mucizemizibekliyoruzz Beyzaalbayrak kanamanın ve lekelenmenin gebelikte azı çoğu olmaz. özellikle ilk 3 ay düşük tehlikesi olabilir mutlaka hemen acile doktora falan gidin
Gamzeli21 Benim her 3 gebeligimdede oluyordu 5.5 aya kadar siz yinede doktorunuzla görüşün ona göre size ilaç falan verecektir