Selim_Alparslan Sedaergn Bio-oil kullanmıştım bende ama hiçbir şeye yaramadı 😂 bende bıraktım zaten genetik anneminde heryeri çatlak
Merobebe istkizannesi takma yağlamaya devam et yinede ama o kadar para vermeye değmiyor çatlayacaksan her türlü çatlıyorsun bak ne güzel ablan çatlamamış büyük ihtimalle sende çatlamazsın genetik yani
emineeeeee Bol bol su için cildinizi nemli tutun ve kaşırsa kaşımayın kaşımak çatlağı tetikliyormuş. Ben uni mom çatlak kremi kullanıyorum her duştan sonra ve ara ara sürüyorum 15. Haftadayız inşallah olmaz 🙂
Merobebe istkizannesi ben 10. Haftada başlamıştım banyodan banyoya sürmeye. Sonra 5. Ayda her gün yada iki güne bi sürmeye devam ettim sen de cildinin kuruluğuna ve kilo almana göre sürebilirsin
Neroizm Sedaergn olusmus catlaklari yok etmek derdindeyseniz gercekten hicbir urun almayin para verip cunku yok edebileni hic duymadim. Bir kere basladi mi engellemesi de zor, derinin rejenarasyonunu o kadar saglayan bir krem veya urun henuz uretilmedi.
Misskaynak Kızlar kremlerle olmuyor anlaşılan kaşınınca aslaa kaşımayın kaşıdığınız yerler çatlıyor kıyafetib üzerinden ovun
Ssshhh Kalıyınca kaşımayın diyorsunuz ama bence alakası yok çatlayacağı zaman hissediyorsun karnımın alt kısmı yanıyor resmen ve acıyor çok erken çatladım bende hiç birşey fayda etmiyor gerçekten
fatos2404 Sedaergn kullanmadığım şey kalmadı ama yine de çatır çatır çatladım şimdi de çok umursamıyorum, yine yağ kullanıyorum ama takmıyorum ben Allah'ın izniyle bir mucize gerçekleşmesine vesile oluyorum çatlaklar da oluversin 😂😂
aslihan1 şuan 37. Haftadayım kızlar şimdiye kadar umarım bundan sonrada çatlamam:) 4.aydan sonra bio-oil kullandım 2-3 günde bir sürdüm. 1 tane küçük şişe bitirdim Sonrasında çatlamaktan cidden korktuğum için lierac aldım internetteki indirimleri takip edin ben öyle yaptım şuana kadar ondanda 1 kutu bitti günde 1 kere sürüyodum Son ayımdada loccitane shea butterını aldım onu sürüyorum daha fazla nem veriyor uzun süreli kalıyor ciltte 2 günde bir falan sürüyorum aklıma geldikçe .
Merobebe KaderAdnan acı bağdem yağı tüylenme yapıyor deniliyor ben tatlı ve acıyı birleştirip kullanıyorum hala tüylenme olmadı hiç
GamzEmre Kızlar eğer ki vücudunuz buna müsaitse ne yaparsanız yapın illa çatlak oluyo maalesef onun icin çok para harcamanıza gerek Yok önemli olan vücudu nemli tutmak🤷♀️