Merhabalar ben 21 haftalık gebeyim en başından beri gidiyorum muayneleri genelde asistanlar yapıyor bilginiz olsun. Doğum için hastane temiz çalışanlar ilgili yakın zamanda arkadaşım normal doğum yaptı çok memnun kaldı bende kartalda doğum yapmayı düşünüyorum. Açıkçası o gün doğuma hangi doktor girecek o nasip umarım hersey istediğiniz gibi olur Hayırlı olsun..