Damla_76 Kızlar 27+1 deyim normalde gün içinde uzandıgımda en kötü gece yattıgımda yattaga bebegimin haraketlerini hep hisederdim ama iki gündür vurma haraket hisetmiyorum normalmi abartıyomuyum bilmiyorum
Denizinanne Damla_76 canım eğer hiç hissetmediysen doktora git bence ya da çikolata yiyip sol tarafına yat birsure bazı zamanlar çocuklar hareketsiz olabiliyor benimde olmuştu bir gün hissetmemistim ama Allaha şükür bir sorunu yok ama iki gün uzun bir süre bence
123esr_ Damla_76 bebeğiniz erkek mi erkek bebek bira daha sakin olurmuş hareketler için öyle duymuştum
123esr_ 22 haftalık minik hareketler arada bir hissediyorum ama son hareketler biraz canımı acıtıyor normal mi !?
guzelanne01_ 123esr_ bence doğru kızım çok erkeen hareket etti ve hiç durmazdı kızım bana çekmiş sanırsam🙈Oğlumda geç hareketini hissettirdi bana Ve sakin bir bebek gibi Babasına çekmiş Ve bir meyve var hiç sevmem eşiminde en sevdiği meyvedir hamileliğimde sadece o meyveyi yemek istiyorum🙈
Serap05 24+4 günlük hamileyim benimde bugün nerdeyse yok denecek kadar az hisetim oğlumu korkuyorum normalde çok hareketli