Kubrabsyg45 beyzakuzu00 Perşembe gece gelmeye başladı bugün devam halen. 🤦 Ara ara geliyor kahverengi , bazen pembemsi şekilde
myangelson beyzakuzu00 benim gece gelmişti sonraki gün de devam etmişti sonra bitti ama haftam erkendi o farkediyor mu bilmiyorum
Kubrabsyg45 beyzakuzu00 ağrın nerelerde canım , benim genelde kasık ağrısı var. Acile görün diyecem ama gitme bence. Sancı su kanama olana kadar gitme derim. Hastane de daha çok mahvediyorlar
myangelson beyzakuzu00 doğum yakındir Allah’ın izniyle rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin canım 🤲🏻🌸
Kubrabsyg45 Betul124 bende öyle biliyordum ama değilmiş parça parça devamlı gelebilirmis. Cuma sabah geldi mesela dün geldi bugün geldi sonrası akıntıya bıraktı
beyzakuzu00 Betul124 dün görüştüm doktorumla baktı nişan dedi kanamaya ama devam eden de o mu bilemiyorum bugün hastanede değildi kendisi
beyzakuzu00 Kubrabsyg45 kasık rahim bölgesi genelde siddetli baya. Daha dün acildeydim sancı ve açıklık olduğun için yatışını yapabiliriz istersen evde de geçirebilirsin süreci dediler bende eve gelmeyi tercih ettim zaten dün muayene ederken mahvoldum
Betul124 Kubrabsyg45 inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini ☺️ ama her bünye farklı oluyor canım yinede doktora danışmakta fayda var
Kubrabsyg45 beyzakuzu00 ay evet iyi yapmışsın. İğne serum git gel götür alt muayane yazık olur hem kendine hem bebeğine. İnşallah evde sancı çekip hastanede anlık doğum yaparsın.. bende aynı şekilde 🤲🎈
Buse-K Bende öyle sancı gelmeden muayeneye gittim nişan gelince çift çatı muayenesi yapıldı perişan oldum su gelmesi veya doğum sancısı gelmeden gitmem bidaha🥹