ayselzulfo 19 haftalık olduk zaman şu gibi akıp geçiyor kızlar neler yaşıyorsunuz hissediyorsunuz anlatın biraz 😌💞
Figennn ayselzulfo 20 haftaya kdr benimde su gibi akip gidiyodu😃 20 den sonra durdu sanki zaman gecmek bilmiyo. Simdi 23+2 olduk😊
Handanby ayselzulfo 14.hafta da bebeğimi hissetmeye başladım pıt pıt yapıyordu gıdıklanıyor gibi oluyordum şimdi de hissediyorum biraz daha arttı 🤗 çok hareketli bir bebek zaten 🙇🏻♀️😊
merveeda Asel_ikra sirt ustu uzan ellerini karninin alt bolgesine koy bekle bakalim belki hissedersin .
merveeda ayselzulfo 19+2 haftaligim.ikinci hamileligim.allahin izniyle oglusum olucak.17.haftamdan beri bebegimin tekmelerini hissediyorum.ozellikle bu hafta iyice artti.
merveeda Asel_ikra ben oyle yapinca tekmeliyor canim.ama ilk hamileliginse 20.haftadan sonra hissedebilirsin.