tubimom D67 ben 15. Haftadayim ve yürümekte zorlanıyordum doktorum kanama olasılığı çok yüksek dedi progestan verdi ona rağmen ağrı var
Minis122 D67 akintim cok oluyor heleki yürüdüğümde ama bacak agrim yok sukur arada kasik ahrisi oluyor oda cok normal
D67 Minis122 anladım ben daha 16. Haftaya girmedim 15.5 im karın altimda ağrı var ne bu dedim kendi kendime
Minis122 D67 kasiklarimiza dogruysaa agriniz rahim buyumesindendirr benimde oluyor arada rahim buyuyor bebelde buyudugu icin ben hissetmeyede basladim artik
Arzuege 16+1 oldk Uzun süre ayakta kalınca bel agrısı oluyor ve bu hafta mesaneye baskı sık idrara cıkıyorm içtiğim su mıktarı max 2 litre
nerminnn_ 16+3 üm çok yorulursam bel ağrım oluyor mide yanması ve ilk 3 ay hiç kusmadım şimdi ara ara kusuyorum onun dışında gayet iyiyim
Hira_1 Sık sık migrenim tutuyor kasık ağrısı bel ağrısı var akıntı var bende 15+5 im şuanda mide bulantılarını saymıyorum bile
Katibe_hanim tubimom neden kanama riski bar dedi bende var 15 haftalığım ara ara kanamam oluyor progestan kullanıyorum
tubimom Katibe_hanim ilk hamileliğim de öyleydi genelde aşağıda oluyorlar ağrım oluyordu çok yürürken fln ilaç içmeme rağmen hala uzun yürüyemiyorm