Dilos1717 Haftamdayım. Sol göğüsümde batma ağırlık hissediyorum çok rahatsız ediyor yaşayan var mı bebek yukarı çıktığı İçin mi oluyo anlamadım normal mi ?
Sila66 Dilos1717 sanırım o yüzden Benımde arka bel kaburgam resmen pert ben donduğu zaman mıdemde yanma hıssedıyorum hemen 🥹
Aden123 Dilos1717 bende de aynı şekilde ağrıdan gece uyuyamıyorum çoğu zaman gayet normalmiş bebek büyüyor , organlar sıkışıp daralıyor :)
Edda28 Dilos1717 aynı postu ben açmıştım canım normal demişlerdi dediği gibi de doktora gittim diyaframa baskı yapıyor dedi böbrek enzimlerine de baktı bişey çıkmadı bebekten büyüdükçe baskı yapıyor aşağıya doğru karın inmeye başlayınca geçiyor tam 3 hafta çektim o acıyı ilk sol da başladı sonra sağ da şimdi 37. Haftadayım geçen hafta geçti batmalar doğum yaklaştıkça geçiyor yani merak etmeyin
Dilos1717 Sila66 ya beni aşırı rahatsız etmeye başladı sol göğüsümde ağırlık varmış gibi hissediyorum oturunca falan hemen altında kaburgam batıyormuş gibi sol a yatınca da aynı
Yeniannis_ Bende de var bu ya Aşırı ağır geliyor gibi sıkışıyorum gibi batıyor Napmamız lazım acaba 🙈
Dilos1717 Edda28 ayyy hemen geçsin ya daralıyorum çok fena 🥲🥲 bebek büyüdükçe iç organlar sıkışıyor tabi ama zorluyor işte
eylul1809 Bende 23+1 im bendede aynı şekilde, ve sol tarafa yatmak daha sağlıklı diye hep soluma yatmaya çalışıyorum ve bu durum beni çok zorluyor, umatım geçicidir
Edda28 Dilos1717 biraz daha çekiyorsun maalesef inşallah çabuk geçer canım dinlenince geçiyorsa ağrı korkma demişti doktorum bu arada dinlenince geçiyor mu senin de
Dilos1717 Edda28 iyice arkama yaslandığımda biraz rahatlıyorum kaburgam göğsüme batıyormuş gibi tuhaf bi his anlamadım valla
Gokyuzumavi Dilos1717 Belki bebektende kaynaklıdır ama mide gazı da olabilir mi bazen ağrıyıp bazen geçiyorsa belki ?
Edda28 Dilos1717 tamam o zaman bebek baskı yapıyor benimde öyleydi arkama iyice yaslanırsam veya uzanırsam rahat ediyordum yoksa batıyordu
Edda28 Dilos1717 evet canım maalesef ama olsun buna da şükür sağsalim alırsın inşallah bebişini kucağına 🤲🏼🥰
berrin1 Dilos1717 bu haftalarda bana da oluyordu hatta kalbime mi bişey oluyo ya falam diye düşünüyordum hamilelikten oluyor rahim büyüyor bebek baskı yapıyor organlar sıkışıyor..
esrcetnkvk Dilos1717 böbrek genişlemem var aynı şeyleri yaşıyorum isterseniz bi böbreklerinize de baktırın derim 29 haftalığız