Arzuege Zdogan cok mnik itme dokunma gibi göbek deliği cevremde daha öncesi kasıkta seyırme gibiydi .. benm 2.gebeliğim 9 yıl sonra ve karın germe amelıyatlıyım zayıf ve sıkı oldgm ıcın net hıssedıyorm
Zdogan Ben de hissederim insallah tez zaman da ilk gebeligim bnmde o yuzden biraz da korku var bisey mi oldu die
Bal_1604 Zdogan siz sansliymissiniz ben 1 ay önceye kadar aşırı bulantı ve kusma yaşıyordum şimdi yeni yeni iyiyim
Zdogan Bal_1604 oda zor yaa ama bisey olmayincada psikolojikmen insan bisey oldu korkusuyla yasiyo hamilelik cok baska bisey bn bi gun midem bulandi istifar ederken cok sukur die mutlu olmustum cunku hic belirtim yokdu cok korkuydm 😅
Mumm91 Ayezhanim biz nıpt testi yaptırdık orda kromozomlara bakıldığı için cinsiyet de net şekilde belirlenmiş oluyor🌸
Hacerdogan Zdogan bende bazen kasık ağrısı oluyo ani hareketten heralde eğilip kalkmaktan çok zorlanıyorsan oturarak kılabilirsin. Allah kabul etsin:) dus beklerimmmm 😍
Zdogan Yazmelegi_ kiz olacak galiba senin kii bildigim kadariyla kizlar daha gec gosterirmis arkadasimda oyle olmustu ama uzulme saglikli olsunda gec göstersinler ☺️
YLD_95 Zdogan hazır süt derken canım paketli mi ? İçiyorum tabii ki. Zaten pastörize tüketmemiz gerekiyor süt ve süt ürünlerini
YLD_95 ilknursarenacar 16+1 canım Ağustos başı tahmini oğlumuz olacağını öğrendik. Bende merak ediyorum.
Zdogan ilknursarenacar allah nasip ederse bnm de agustos ortasinda olacak dogum erkek demisti dr ama hep duydugum geneli erkek rabbim gonlunuze gore versin
Zdogan YLD_95 aynen canim marketlerde satilan sütler den bahsediyorum herkes icme fln dio bn de paket sutleri ayranlari daha cok seviyrm