Sara Böyle şey olmazki .Düşük yapsan kan gelmeli mutlaka.Ola bilir tuvaletde otururken düşmüş ama kan gelmek zorunda.Baska bır doktorada gıtsın.
Zehra2701 Benimde aynısı oldu ilk hamileligimde hamilelik var dedi doktor kese felan herşey vardı ve çocuk düşmüş bende hissetmedim ne kan ne ağrı hicbisey hissetmedim nedeni de sorduğumda ise doktora çok nadir rastlanan bı durum dedi
KrMuratule Benimde hamileliğimin başlarında iki kese gözüküyordu kesenin biri dolu diğeri boştu. Boş olan kese düştü et parçası gibi bişey geldi sadece kan falan olmadı bende de farketmeden olmuş olabilir belki