2609nrgl çok teşekkür ederim canım benim.. Doktorum o kadar ilgisizdi ki anlatamam ben eve gelip araştırmıştım internetten nasıl bir süreci var neler yapılır vs 4 5 gün sürekli ilişki yaşadık canım kimisi iki günde bir dedi ama bn nete göre gittim 5 gün üst üste girdim 7. günümde sağ kasığım ağrıdı adet günümde de test yaptım pozitif gördüm inşallah sende görürsün canım ama şunu da yaptım doktor bana demişti ki '‘ sıkıntı stres en büyük negatifliktir ’' acaba olacak mı hamile kalır mıyım ay midem bulandı belirti mi bunları tamamen at kafandan düşündükçe olmaz daha da uzar sürecin ben 7 gün kasık ağrısı yaşadığım zman aklıma gelmişti iğne yaptığım sürekli bişeylerle ilgilen aklına getirme inşallah hayırlı haber yazarsın bana.. Dualarım seninle 🤲🤲😌💙🥰