Gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı kızlar aramızda😞
25+6 yım doktorum bebeğim 15 günlük periyotta kilo almadığı için şüphelendi ve bu hafta beslenme tablosu verdi harfiyen uyuyorum kilo almazsa sıkıntılı plesentadan kaynaklı olabilir dedi😔 dolayısıyla çok korkuyorum. Salı günü randevum ve sorun olursa riskli gebeliğe yönlendirecek.Bugün ilk defa aniden bir nefes darlığı oluştu psikolojik mi bilmiyorum . Başına gelen var mı? 😥😥😥