Didemaryah Ben Green Clean seti almıştım. Bugün bir kısım yıkayıp kurutup ütüledim. Kokusu yok, leke çıkarıcısını da setin içerisinde vardı ablam oğlunun yenidoğanlarını getirmişti onlarda ki ufak tefek lekelere sıktım çıkarmış. Ben beğendim gayet başarılı🤗
Aynenkanka sonnenschein siveno ve incia aldım ben temiz içerikli ve kokusuz olduğu için bugün ilk kez incia yı kullandım güzel beğendim önceliğim kokusuz olmasıydı zaten yumuşatıcı da kullanmadım
TerraRossa beyzacmvrc bende Dalin kullandım çamaşırlarında. Yumuşatıcı koymuyorum son suyunda alıyor durulanmıyor yumuşatıcı çünkü. Kurutma makinem var ona atıyorum yumuşak çıkıyor
Betulaa Eya clean aldım ben 2 paket 150 tl ve organik uygun piyasaya göre organik için bence ama bebişim daha doğmadı kirleri çıkarır mı bilmiyorum temiz kıyafetleri yıkadım sadece ve kokusu yok
CmreKsidar Sahnedekimadam evet ben kullanıyorum hiç kokusu yok bende koku istemiyordum zaten gayet memnunum daha yeni yıkadım kıyafetlerini☺️
ebr-89 sonnenschein “Rahiki Mahtum” diye bir marka var, İnstagram adresleri de var siteleride var. Ben elde bulaşık deterjanından ve çamaşır deterjanlarından memnun kaldım 🌸
btllsk sonnenschein Uni aldım ben deterjan ve yumuşatıcı yıkandıktan sonra çok güzel kokuyor dediler 🙂
Simosunannesi sonnenschein ilk kızıma dalin sıvı deterjanıyla;dalinin pudra pembe kapaklı bahar ninnisi yumuşatıcısı kullandım okadar özledimki kokularını tekrar hamileyim 4ay sonra yeniden kullanmaha başlayacağım inşallah🥰Tavsiye ederim❤️
Bzdmr sonnenschein bayb me doğal granül sabun aldım ben kokusu güzel ağır değil yıkadım kıyafetleri şimdilik memnunum
gamzeliyarim28 Dalan aldım doğal diye. Ama içinde parfüm varmış her ne kadar bitse içeriklidir dense de işin içine parfüm girdiğinde ben direk bırakıyorum. Şimdi naturalive diye bir marka önerisi aldım onu alacağım hem içeriye bayağı temiz görünüyor Hem parfümsüz hem de helal sertifikalı👍
Selisce sonnenschein siveno aldım temiz içerik kokusuda doğal yağlardanmış hafif ama onu almasaydım incia veya green clean düşünüyordum