feyzatanis34 Normaldede çok iştahlı birisi değilim. Şuan 11+3’üm aç kalmamak için yiyorum. Ağzım çok tatsız. Ne yesem kötü bir tat kalıyor. Deli gibi iştahlı yemek yemek istiyorum🌝
Meltems53 feyzatanis34 benim ilk başlarda sıfır iştah vardı 5 kilo kadar verdim. 23 ten sonra iştahım baya açıldı o verdiğim kiloyu da geri aldım. Şuan 27.haftadayım dikkat etmeye çalışıyorum ama çok zor 🙈
Sahnedekimadam Ben 7.haftadan itibaren prilam kullandım , bulantım ve kusmam olmadı dolayısıyla baya iştahlıydım canım.
Meltems53 feyzatanis34 herkeste aynı olmaz açılır belki 1-2 haftaya çoğu kişide öyle oluyor ilk başlarda sonradan açılıyor iştah
2309 feyzatanis34 20. Haftada canım bende hiç iştahlı biri deilim şuan yiyorum ve midem çok acıyor hiç alışkın değilim tabi 😅
Z72r47asel feyzatanis34 28+2 oldum ve hala iştahım açılmadı kusma azaldı ama hala kusuyorum zerre kadar kilo da almadım ilk hamileliğim kızım olacak çok kötü geçiyor benim hamileligim bir an önce doğsun istiyorum artk çok çektim mahf etti beni bu kız 😔
Mehtapeliz 17 haftada açıldı benimde yaptığım.yemeği bile yiyemiyordum ben kokular olsun en tiksindigim şey ise salçalı yemklerdi ama suan yiyorum