Cwwksedef 11+5 görünüyoruz önden gidiyor 4 gün 🙏🏼 doktor ilk erkeğe benziyor dedi dün kontrolde cinsiyeti ne zaman öğreniriz dedim 14. Hafta da dedi ama ben çok merak ediyorum bakar mısınızz 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Zehradmrci Cwwksedef bana kız gibi geldi erkek çocuklarının o haftalarda eli kolu ayaklari her seyi net oluyo sanki bunda net degil gibi hayirlisi olsun bizimki tahmin 😌
Cwwksedef Zehradmrci belli oluyordu ayaklarını haraket bile ettiriyordu biz 2li tarama için gittik çok güzel gördük bebeği ama doktorum bunu çekmiş ensesini vsde çekmişti e
Cwwksedef Pnr_KMRC1 nub teorisi varmış %95 doğruymuş nub bölgesi bebeğin cinsiyetinin oluştuğu yerdeki çıkıntıya verilen admış kızlarda düz erkeklerde yukarı doğru oluyormuş bende buna göre şuan erkek düşündüm çok teşekkür ederim kaçıncı haftada öğrendiniz acaba 💕🙏🏼