arkadaslar ben 4 tane dogum yaptim biri normal 3 sezeryan son sezeryandan sonra dizlerimde cok feci agrilar olmaya basladi sanki damarlarim kopuyormus gibi oluyor yururken felan acaba epidural yapldi icin mi boyle oldu diye dusunuyorum öneceden hic bir seyim yoktu en son kizimi dogum yaptim 40 liyken basladi daha gecmedi