TTtutku 35 haftadayım ama perişanım ya kalça ağrısı sırt ağrısı sürekli lavabo ödemler bide ödemden kaynaklı kolumda sızlama iştahsızlık uykusuzluk horlama ve yine başlayan bulantılar nasıl geçiyor sizin ben doğurmak iatiyorum aetık ya
Aysecan06 TTtutku az kalmış biraz daha sabır 😊 ben de 32 deyim. Yatakta dönemiyorum, nefes alamıyorum, çoğu gece uyumuyorum
Summerwine TTtutku 37+1 im bel ağrısı da başladı geçen haftadan beri.Ayaga kalktığımda,yatakta dönerken sürekli çatı ve kalça ağrısı yaşıyorum.Ben de artık doğsun diye dua ediyorum😂
AsyaveAnnesiii TTtutku 34e kadar hamile olduğumu anlayamıyordum bile o kadar iyiydim ama bu haftanın başından beri karnım sertleşmeye kasıklarım ağrımaya sırtım kuyruk sokumun ağrımaya başladı gece çok sık tuvalete kalkıyorum zaten bu hafta zorlaşmaya başladı her şey bi an önce sağlıkla doğsunlar inşallah
CmreKsidar TTtutku bende 34. Haftadayım yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum hiç rahat değilim.☺️ Ayrıca aşırı bir çatı ağrısı ve halsizlik ah ah ne zormuş hamilelik 🥺
tazecikannee TTtutku 33+3 teyim kasık ağrısı bel sırt ağrıları mide bulantılar ayaklar eller uyuşma biran önce sağlıkla alalım bebişlerimizi
Ysmnrn TTtutku hele o bulantı ne alaka yani şimdi bu aylarda. Mahvetti beni. Sanki yeni öğrendim hamileliğimi. Bel ağrısı, mide yanması, sürekli açlık hissi ama mide bulantısı, uyku düzensizliği beni de mahvetti. Sağlıkla inşallah bitsin
Serklajligebelik TTtutku 30+5 reyim Geceleri uyku haram , kalkıp rennie şişesini kafama dikiyorum yine de bana mısın demiyor . Genel tek şikayetim mide yanması ellerim çok hafif şişti . Ellerim ayaklarım yanıyor haftalardır . Hep yattığım için bir yerim de ağrı yok
Dilara_123_ TTtutku bende 36 haftalık hamileyim yemin ederim resmen sizde kendimi gördüm aynısı ya sağlıkla doğsunlar inşallah zaman geçmek bilmiyor saat sayıyorum resmen 😂👍
Cnsadl Haftamdayım ama gece olacakta yatağa yatacağım die resmen aklım çıkıyor ölüyorum uykusuzluktan ama ne sağ ne sol mümkün değil yatamıyorum en zorlandığım kısım hamileliğimde bu sabahın köründede kalkıyoruz zaten 🙈 açlığımıza hiç dayanamıyoruzda☺️bebeğimin hareketleri çok canım yakıyor ama sabır hepsi güzel anılar diyorum kendi kendime az zamanımız kaldı hayırlısıyla yavrularımızın yüzünü görünce hepsini unutucağız🥰