Aslında emzirirken kullanmak bana çok mantıklı geliyor, çünkü emzirme sırasında anne vücudunda salgılanan bi hormon rahmin kendini sarkmadan çabucak toparlamasını sağlıyor, emzirirken ekstra ter atılıyor ve kalori yakılıyor. Düşününce çok mantıklı ama giy çıkar biraz zorlar