MMucizemibeklerkenn Kızlar merhaba transfer olalı 16 gün oldu şükür tuttu bebeğim ama şöyle bi sorum olacak gittiğim yerlerde alaturka tuvalete giriyorum sizce bi sıkıntı olur mu acaba zararlı mı bebek için?
guzelanne01_ MMucizemibeklerkenn bende aynısını yapıyorum neden zararı olsunki canım bebek düşermi yada ıkınma sorun olur diyorsan Tehliken yoksa hamd olsun bişey olmaz tehliken varsa Alafrangayı kullanmaya çalış