31 ocakta boş gebelikten düşük yaptım evde bir haftaya yakın kanamam sürdü.Adet ne zaman olacam acaba kızlar siz ne kadar süre sonra oldunuz ? Bir de yeniden hamilelik için bir adet görmek yeterli mi siz ne kadar sonra denediniz, teşekkür ederim cevaplarınız için şimdiden 🌸