Kubratagram00 Ben hamileyken boyamamıştım emzirirken de 6 ay sonrasında doktorum amonyaksiz organik boyalar ile ya da kina ile boyayabileceğimi söylemişti ama emzirirken de sakıncalı diyen doktorlar var siz de kendi doktorunuza sorun. Ben kına kullandım.