Yazmelegi_ Sevgi0127 zararlı olsa doktor vermez ve ben onu kullanmadan yemek yiyemiyodm bebeğin beslenmesi için mecbur kullanıyordum
Braa3434 Bende kullanıyorum riskli bir durumda söylerlerdi diye düşünüyorum çünkü ben kullanmak istemediğimde doktorum bebek beslenemezse gelişmez senin değerlerinide çok etkiler demişti. İlacı içmediğimde su içsem dahi kusuyordum anında çünkü en azından kusmamı engelliyor
Gokyuzumavi Braa3434 Bende aynı şekilde tamamen mide bulantısı geçmese dahi en azından bu şekilde yemek yiyip su içebiliyorum
Sevgi0127 Kullansam bile çok kusuyorum , arkadaşımın doktoru demiş bitkisel bir ilaç ama yine de önermem diye Kızlar bi doktor deyince telaş oldum , teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🥰
91mer Sevgi0127 bende kullandım baktım kusuyorum iç yine ilacı içmedim :) dedim kusayım daha iyi midem kusumca kendime geliyordu Ama ben yedıkten 2 saat sonra kusuyordum hep dr dedikş öyleyse sana ve bebeğe vitamin gider dedi