37+4 de (dün) doktora gittim. Suyumun sızdığından şüphelenmiştim hatta bende ter falan sandım ilk her zaman olmuyordu . 2 gündür var gibiydi. Doktora söledim dün ultrasonda baktı suyun azalmış dedi. Bu sabah 08.30 tekrar çağırıp çatı muayenesi yaptı (ben sezaryan istediğim için hiç çatı muayenesi yaptırmak istemiyordum ) 1 cm acıklık vardı. Doğum başlamış dedi. Bu akşam 8 de tekrar çağırdı beni normal doğuma ikna etti çatım çok müsaitmiş, aksam 5 ten sonra bişi yeme valizinide getir hazırlıklı ol dedi. Sanırım alıcak doğuma suni sancıyla ,haber ederim Demem o ki sanki benimde son hafta karnım hiç büyümedi hatta küçüldü gibi geliyordu böyle bişi ile karşılaştık istersen sende ihmal etmeden doktora bi git görün