Shibalba Merhaba 13+4 hamileyim.. Bugünlerde canim cips ve kola istiyor, sizde durumlar nasıl.. Yesem azıcık sıkıntı olmaz degilmi🤦🏼♀️
Busra-01 Shibalba 27 haftalık hamileyim canım arada yiyorum bir sıkıntı olmadı ama hiç kola içmedim ☺️
GokceMom_ Shibalba 27 haftalık hamileyim cnm arada cips yıyorum yarım bardak kola içiyorum aradada hıcbır sıkıntı olmadı kızım gayet saglıklı maşallah 🥰sürekli olmamak kaydıyla arada yemenin bir zararı olmaz
AsyaveAnnesiii Shibalba bende başlarda sakınırdım ama şimdi 35. Haftaya geldim her canım istediğinde yiyorum 😅
Nursl7 @Shibalba yerine göre iki hafta da bir yiyorum şuana kadar bir sıkıntısını görmedim ikinci hamileliğim 🙂
Gamzesiratas Shibalba hiç bir hamileliğimde sakınmadım ne çekiyosa onu yedim cips çikolata kola etsiz çiğköfte aklına ne gelirse napiyim insan tutamıyo ki kendini 😂