Nur2025 evet canım kaldım ama ovitrelle kullandığım ay değil en umutsuz olduğum ayda oldu çok şükür. Femara kullanmıştım yumurta takibi yapıyordu dr, hiç yumurta gelişmemiş dedi dr o yüzden çatlatma iğneside yapmadı. Hatta adetim gecikti ve ben adet söktürücü kullandım üzerinden 10 gün geçti hala adet olmadım ve test yaptım pozitifti. Bazen hiç umut etmediğimiz zamanlarda nasibimiz bizi buluyor umutsuz olma 14. günü bekle diyordu dr bana biraz daha bekle bence