Emine52_34 Dilann97 hangi konuda endişelendiriyor sizi ben 19 haftalik hamileyim 4.haftam dan beri riskli gebeliğim olduğu için progestan la bu güne kadar dayandı bebeğim insallah 30 lari da götürürüm
Rabissss995 Dilann97 benim pembeden de koyu kanamam geldiği zamanlar olmuştu. Progestan kullandım çok şükür atlattım. Endişelenme .
Rabissss995 Yagmurrsn ben yatıp bacaklarımı hafif açarak bebek altını değiştirme pozisyonu gibi yapıp koyuyorum çok hafif te elimle ittiriyordum. Sonra kasma hareketiyle içe ittiriyorum. Hemen kalkmıyorum