Esranurasya06 21 haftalığım 2 gündür baş ağrısı çekiyorum ilaç içemiyorum parol da fayda etmiyor nane yağı sürüyorum o da etkisi kısa sürüyor siz napıyosunuz migren ataklarında??
Kmelike1408 Esranurasya06 ben de 13 haftalik hamileyim tam 1 haftadir migrenim azdı ve paroldan baska bisey icemiyorum. Acile gittim. Parolun serumunu verdiler o bir gün rahatlatti ama hamilelikte normalmis bu bas agrisinin artmasi evde buz koyuyorum patates rendeleyip yemeniyle onu sariyorum
Gamzecem Esranurasya06 aynı durumdayiz uyumaya çalışıyorum uyuyamıyorum da duş aldım duşta masaj yaptım o biraz iyi geldi
nimbus2000 Esranurasya06 geçmiş olsun ben de çok çektim migrenden. çin yağı biraz hafifletiyo. ve iki havlu kağıt arasına karabiber serpip kolonya döküyosunuz alnınıza koyuyosunuz o da epey rahatlatıyo amaç karabiber temas etmesin cilde. burda öğrendim bu bilgiyi de en başta saçma geldi ama hiçbi şey kâr etmeyince her şeyi deniyorsunuz 🥲
Mlkengn Merhaba geçmiş olsun öncelikle benim de migrenim var minoset içiyorum ve biraz yatmaya çalışıyorum atak geldiğinde. Maalesef çok etkili ilaç içmedikçe geçmiyor zaten biliyorsunuz.
sibelbusr Tansiyon bakıyor musunuz kızlar tansiyon kaynaklı da olabilir baş ağrısı belli haftalardan sonra preeklemsi başlayabiliyor