Nur-006 bende 39+4üm 2.5-3 cm açılman var dedi doktor dün karın sertliğine hastaneye gittim sancım 90larda 100lerde çıktı ama çok hissetmiyordum açılmam yine aynı ilerleme yokmuş ve bebeğin başı kanala girmemiş dedi ebe suni versek bile normal doğum olmaz dedi 🙄 yarın sabah doktorumla konuşacam artık