Gebeliğimin 22.haftasında detaylı ultrason taramasına gittim. Doktor bebeğimin kalbinde ve bağırsaklarında parlaklık gördüğünü down sendromlu olabileceğini söyledi, fetal DNA önerdi. Diğer bulgularında hiçbir sorun yoktu burun kemiği, ense kalınlığı vs. İkili testimiz de düşük riskliydi. Ben neye uğradığımı şaşırdım çok üzüldüm, ağladım ama yine de bebeğimin sağlıklı olduğuna kalpten inandım ve çok dua ettim. Fetal dna testini de yaptırmadım. 17 gün önce de sağlıklı sıhhatli bir şekilde evladımı kucağıma aldım çok şükür. Bu başlığı da belki benimle aynı şeyleri yaşayan anneler vardır diye açtım. İnşallah Rabbim evlatlarını bekleyen tüm annelere evlatlarını sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip eder