Dnzg1 doktorun normal dediği için yazıyorum canım Benimde oldu 3 4 kere yerleşme değildi ama kaltıntıydı bende zaten evlendiğimden beri Karı koca olduktan sonra. Bile arada gelir gebeliğimdede 3 4 kere 7 haftalık olana kadar geldi☺️Kızımdaa Ama tam 6 ay gece gündüz kanamam oldu hemde normal bir kanama değil çoçuk bezleri bağlardım artık hamd olsun ama☺️Kanamalar aslında bence normal değil ama Rabbim vermek isterse veriyor hamd olsun Tedbiri almak önemli progestan hapı ve iğnesi kullanılmalı Kendini yormadan iş yapmalısın