Ovgusss ayy ne güzel ne güzel duymak istediğimiz haberler bunlar 😅 benim de artık şu alt karnımda aşırı baskı hissetmeye başladım yürürken bebek indi mi acaba aşağı diye düşündüm hiç inmemişti daha 🙂 sancın çıktı mı peki nstede benim doktorum sancı da istiyor 😂😂