Kızlar 38.haftadayım dün 1 saat yürüyüş sonrası jole gibi kokusuz ama çok yoğun bir akıntım oldu peçeteye. Bugünde aynı şekilde oldu. Ve vajina girişim çok yumuşak. Başına gelip bilgisi olan var mı şöyle olabilir böyle olabilir diye? Kahverengi veya kırmızı hiçbir şey yok ama nişan olsa olurdu diye düşünüyorum. İlk hamileliğimde Kızımda öyle nişanım gelmişti ama bunu anlamlandıramadım hiç