Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum. 2 hafta sonraya randevum var 16 haftalık olucam hem 3lü tarama yapılcak hemde cinsiyetini sorucam. Eğer söylemezlerse özele gidicez ama randevu almam lazımmı yoksa gitmeden 1 saat önce falan arasammı? Direk gitsem alırmı?