Arkadaşlar sabah ecopirin alıyorum 4 5 gibi de ocsapar iğnemi yapıyorum dün köye geldim normalde kalamayacak tık ama kalmamız gerekti yanıma iğne almadım kalmayacaz diye bugün akşam 6 7 gibi gidecez belki daha geç Bi sıkıntı olur mu linçlemeyin lütfen bilerek yaptığım bişey değil 🙄