Nur_20 Bn bugun doktora gttim 34 haftalik gebeligim var kalbimde aciklik var ve bunu doktora dedim sezeryan olucaksin o zmn 20 gun snra gel alalim dedi suyu felan normal dedi ama erken degilmi sizce kilosuda 2.300 gram
Duyguuuu Nur_20 canim 20 gune kadar neredeyse 1 kilo alir doktorun onun bilincindedir muhakkak yoksa alalim der mi hic 37 bitiyor 38e girmis oluyorsun sen doktoruna güven
mucizemizibekliyoruzz Nur_20 37 bitecek 38e gireceksiniz zaten en az 1 kilo almış olur bebek korkmayın. Doktorunuza güveniyorsanız sorun yoktur
Gamzeli21 Belki öyle uygun görmüştür bilemem ama bana göre erken yani problem yoksa 38.haftaya kadar bekliyorlar