Ovgusss Ceylinmelike benimde yarın 38. Haftam başlıyor kontrolüm ve aynı zaman da ilk çatı muayenem var çok heyecanlıyım
Arcin Benim kontrol persembe günüydü. Iki oglumdan sonra nasip ise bi prenses geliyo, kilosu da 3600 boyunu bilmiyorum.. 38+2 haftalik hamileyim, sali günü hastaneye yatış insallah. Hayirlisiyla suni sanci ile kucagima alacagim kizimi…
Ovgusss Arcin masallah sağlıkla gelsin , neden suni sancı ile oluyor kilosu daha da artmadan doğması için mi 🥲
Ceylinmelike Arcin ya bana doktor ne sezeryan ne normal doğum demiyo ne zaman dicek ki acaba anlamadım 38 oluyorum yarın
Ceylinmelike Arcin 37. Haftada 3800 dedi kilosunu ama bence yanlış ölçtü ya eğer doğruysa 38 de kaç kilo oldu çok merak ediyorum
Arcin Ceylinmelike benim ilk oglan 39+2 de 4 bucuk kilo dünyaya geldi, o yüzden ikinci oglumu 7 yil önce dün 25.02.2016 da 3 bucuk kilo 38+2 de dünyaya geldi.