Yazmelegi_ busranne96 şekerli su icildikten sonra 1 er saat arayla 3 keree kan alıyorlar diye biliyorum
nur34_ busranne96 oncesine ve sonrasına aldilar bnden oyle 3 4 fln olmadi burda oyle yaziyorlrdi bnde sadece iki defa
Smysmysmy1 busranne96 Aç gel vs denmedi bana. İlk gittim idrar verdim gün ortasında. Sonra bir toz verdiler yarım litre suya karıştırıp içtikten sonra kan vermeye gel dediler 2 tüp kan verdim
Anne0909 İlk önce açken kan alındı sonra içeceği içtim ondan sonra da 1 saat arayla 2 kere daha kan alındı