Diyetisyen
Canım Benim Ablamın kız şuan 3 aylık ve 6 aylık kıyafet giyiyor 40 ından sonra bebekler hemen büyüyor ben hastane çıkışlarından hariç herşeyi 3 6 6 9 şeklinde aldım yani çok fazla 0 3 e yüklenme evde büyükte olsa giydirirsin tulum 3 6 ay tercih ettim 1 tane kalın o da dışarı için onuda büyük aldım bebekler ayakları rahat olsun ister benim ablamda gördüklerim bunlar :)