Kızlar , 2,5 aylık bir oğlum var . Erken doğum yaptım 9 gün küvezde kaldı . Sürekli yüzüstü yatırıldığı İçin alışmış sırt üstü uyumuyor bende yüzüstü yatırıyorum . Bir zararı olur mu yada nasıl sırt üstü yatmaya alıştırabilirim . Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻